Volgers

woensdag 10 december 2014

Familieopstellingen en Cosmetische Acupunctuur bij Annebiene Pilon en Vladimir Dmitriev

Ruim drie jaar geleden kwam ik in contact met Annebiene Pilon , omdat ik steeds tegen dezelfde patronen aanliep en blokkades wilde ik graag een familieopstelling proberen om te kijken waar deze vandaan kwamen en hoe ik dat kon oplossen. Zeker gezien mijn " Indische" achtergrond en de oorlog in Indie had ik het gevoel ook erfelijk belast te zijn. Wat daarna gebeurde was zeer opmerkelijk ik zag in de periode daarna dat bepaalde zaken zich langzaam oploste en dat ik minder of geen last meer had van bepaalde blokkades, of dat relaties zich herstelde binnen mijn familie . Het mooie van dit " energetische werk" is dat zaken helder worden ( doordat deze opgesteld worden) zodat je er naar kan kijken, ook heel je niet alleen je eigen probleem maar word ook de verstrikking of blokkade geheeld in vorige generaties en zorg je ervoor dat de toekomstige generaties er geen last meer van hebben. Het uitgangspunt van familieopstellingen is dat er gewerkt word op zielsniveau en dat alles energie is . Ik kan bijvoorbeeld ook mijn overleden vader opstellen maar ook mijn huisdier of mijn huis.
Ook als representant is het bijzonder te ervaren dat ik gekozen kan worden door de opsteller in een rol die of situatie die op dat moment actueel is in mijn eigen leven , dit is het wonderlijke binnen deze opstellingen omdat elke sessie vaak nieuwe mensen aanwezig zijn die elkaar niet kennen. Momenteel representeer bij tijd en wijle omdat ik op die manier kan bijdragen tot het oplossen van problemen van clienten die komen om inzicht te verkrijgen in hun eigen levenssituatie. Ik leer daar zelf ook van. Dat deze therapeutische manier voor mij de weg is naar een stuk " innerlijke schoonheid" heeft alles te maken met het feit dat je daardoor meer in het "reine" kan komen met jezelf en met je omgeving.
Cosmetische Acupunctuur bij Vladimir Dmitriev Door de jaren heen gaat al het leed, verdriet van alle ervaringen letterlijk "vastzitten" in het gezicht, veel vrouwen komen dan langs bij mij om een make-up advies te vragen omdat ze dit willen verhullen , op dit niveau kan ik dan met producten zoals concealers of neutralizers huidoneffenheden camoufleren of gedeeltelijk opheffen. Een andere zeer effectieve en diepgaandere manier is gebruik te maken van Cosmetische Acupunctuur, hierdoor worden dan de reeks van gebeurtenissen zoals verdriet of leed opgeheven waardoor het gezicht meer kan stralen maar dan van binnenuit. De energieblokkades worden opgeheven die de pijn of het verdriet vasthouden. De belijning word zachter en de huid word strakker en de opaciteit oogt gezonder. Vladimir heeft ook diverse boeken geschreven waaronder "Poorten naar verborgen schoonheid". In zijn meer dan twintigjarige praktijk als acupunctuurarts constateerde hij gaandeweg dat de werking van de behandelingen zich niet slechts uitdrukt in genezing van fysieke klachten, maar vaak ook leidt tot heling in diepere emotionele en psychische lagen. Deze heling komt tot uitdrukking in het gezicht: het innerlijk licht dat elk mens zijn schoonheid verleent wordt opnieuw waarneembaar.
Voor meer informatie: Het Innerlijk licht

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen